sobota, 5 stycznia 2013

Wybielanie zębów!

Heeei <3 Przepraszamy, ze tak rzadko tu jesteśmy, postaramy się co tydzień w weekendy coś pisać, aby ten blog wreszcie odżył, już nie mówiąc ze u nas 28.01-10.02 są ferie zimowe, więc na pewno coś przygotujemy ; ) Dzisiaj krótki post o wybielaniu zębów.
Jako że lubię eksperymentować ze swoim wyglądem, ciągle wymyślam coś nowego. Tym razem padło na wybielanie. Moją przygodę zaczęłam z paskami 3D Whitestripes od Blend-a-med. Nie zauwazyłam niestety żadnej różnicy, ale wiem, że to też kwestia indywidualna, nie mogę powiedzieć, że nie zadziała na nikogo. Warto jednak, jeśli już się na nie zdecydujemy, kupić trochę mocniejsze Luxe. 
Nie poddałam się jednak, nabyłam Crest Supreme ze stężeniem 14 %. 

Oczywiście na nich zawiodłam się tak samo  : ) Mało tego, bardzo podrażniły moje dziąsła.
Jednak z racji tego, że jestem naprawdę uparta, będąc w Super Pharm nie mogłam się oprzeć paście Pearl Drops Hollywood Smile. Nazwa zachęca, ale szczerze mówiąc wzięłam ją ze względu na cenę 16 złotych, oraz z czystej ciekawości. 




 Wygląda to tak. Czyli po prostu sympatycznie, dlatego co do niej wypowiem się za 3 tygodnie ; )

W międzyczasie zdecydowałam się też na jedną z najgorszych domowych metod, mianowicie szczotkowanie zębów sodą oczyszczoną i cytryną, skusiłam się na to może z 7 razy, ale mając Pearl Drops zaprzestanę na pewno, ponieważ ogromnych efektów na pewno nie osiągnę, chyba że spektakularne zniszczenie szkliwa. ODRADZAM.
Natomiast to na co warto zwrócić uwagę przed wybielaniem. Przyjrzyjcie się swoim zębom, może przydałby im się mało kosztowny zabieg dentystyczny, który oczyściłby je z kamienia? Dzięki temu zęby odzyskają naturalny kolor, szczeliny będą oczyszczone przez co wszelkie preparaty bardziej skuteczne.


Zamówiłam rozjaśniający spray do włosów Johna Friedy, który powinien dojść w przyszłym tygodniu, zatem dopiero za jakiś czas zrobię recenzję spray'u i odzywki, oraz podrzucę wam fajne metody rozjaśniania i dbania o włosy w sposób naturalny.

~Justyna



19 komentarzy:

  1. Ja kupiłam w sklepie wszystko po 4 zł, Editt Cosmetics :D
    ooo jestem ciekawa efektow :D koniecznie napisz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wybielałam sobie zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O poinformuj mnie o efektach ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, może też powinnam pomyśleć o jakimś wybielanku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wybielanie zębów takimi pastami przeważnie ma dosyć marne efekty. sama nie raz próbowałam i po prostu szkoda na to czasu. z tego, co wiem, jedynie zabieg u dentysty wybieli zęby w tym stopniu, jakiego byś oczekiwała. ale mimo to czekam na wyniki c:
    dołączyłam do obserwujących Waszego bloga, dołączycie do moich? byłoby miło.
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar zastosować metodę z sodą oczyszczoną ciekawe czy coś da :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli myślę o tym samym sprayu Johna Friedy to uważaj na niego bo bardzo łatwo zrobić włosom krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te wszystkie specyfiki bardzo niszczą szkliwo... wybielać najlepiej u dentysty, ale niestety to drogie :) całe szczęście, ja mam białe zęby :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żadne paski i pasty nie pomoga - to wszystko pic na wodę... kazdy ma indywidualny odcień zębiny i taki zostanie ever :)
    skutecznym zabiegiem może byc tylko laserowe wybielanie :)

    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja mam takie szczęście, że mam bardzo jasną płytkę :d

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł, ja ze swoimi zębami nie eksperymentuję, lubię je takie jakie są :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog ;) zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy wpis - a na ten zabieg oczyszczania zebow z kamienia - faktycznie warto sie wybrac bo daje super efekty!!!
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń